1 Şubat 2012 Çarşamba
KARIN SOĞUKLUĞUNDA KALMAK MI BENCE SİZ KENDİNİZİ BAŞKA SOĞUKLARDAN KORUYUN
Gündüz güneş ışıklarıyla, gece ay yansımasıyla yaşarken biz evlerimizde yanı başımızda yanarken sobalarımız, her şeyden ve herkesten umudu kesmişken bir ses gelir; hiç beklenmedik bir ses sizi kendinize getirir. Yalnızken kalabalığa karışmış hissedersiniz kendinizi.
Güneş sisteminin sıcaklığında yanarken ya da kar taneleriyle donarken eğer yalnızsanız o sese ihtiyaç duyarsınız.
Bütün herkesi küstürmüşken kendinize, yalnız kalmışken böylesine, neyin soğukluğu bu? Neyin? Karın mı, soğuk havanın mı bu? Anlamadım...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder