15 Ekim 2011 Cumartesi
MEVSİMLERİN ZAMANI
Nedir bu mevsimlerin çektiği ?
İnsanlar yazın eğlenir,sonbahar hüzünlenir,ilkbaharda çiçeklerin sevincini yaşarlar.
Kışın ise sevdikleriyle sıcak evlerinde zaman geçirirler.Oysa mevsimler o kadar yalnızlar ki kimseye fark ettirmeden yaşıyorlar yalnızlıklarını .Biz onlarla duygudan duyguya uçup giderken ne ilkbahar,ne sonbahar,nede yaz yada kış hiçbiri bizimle gelmez.Yani sen sevinçlisin mutlusun diye neden kış görevini bırakıp da sana güller açsın.Senin ayrıcalığın ne ki? Mevsimler kadar yalnız onlar kadar mutsuz bir ben varım ,onları anlayan onlarla her şeyini paylaşan...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder