3 Ekim 2011 Pazartesi
YOLUNDA GİTMEYEN İŞLER
Hayatında her şeyin kötüye gittiğini düşündüğün zamanlarda,bir şey olsa düzeni bozmadan götürecek bir şey mesela! İşte o zamanlardan birindeyim sanırım. Her şey kötüye gidiyor hayatımda düzeni bozmadan gelip giden o her neyse bana da gelir mi acaba?
Keşke gelse !
Her şeyi yoluna koysa hayatımda çünkü; artık benim gücüm kalmadı,bu düzende.Öyle bir şey olmalı ki hem düzeni benden iyi bilmeli hemde benden çok sevmeli...
şu düzensiz dünyada düzen kurma çabaları gösteren ve gerçekte düzensiz olan biriyim.
SAGILARIMLA......
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder